Klantpanel nieuwbouwproces

Op maandagavond 14 november organiseerden wij een klantpanel in de bioscoopzaal van 'Woonzorgcentrum Scheldehof'.  

Het doel van de avond was te weten te komen hoe bewoners de dienstverlening ervaren rondom een nieuwbouwproces. Daarom benaderden we bewoners van het Ravesteynplein en vroegen hen mee te doen aan het klantpanel. Tijdens deze avond gingen we met elkaar in discussie over het nieuwbouwproces vanaf het moment van acceptatie van de nieuwbouwwoning tot en met het moment van sleuteluitgifte.  

Het was een leerzame avond 

Onder professionele begeleiding van onze communicatieadviseur hebben we twee verschillende onderdelen besproken. Het eerste onderdeel ging over het proces van acceptatie van de woning tot aan sleuteluitgifte. Het tweede onderdeel over duurzaamheid en de installaties in de woningen. Over het algemeen is iedereen tevreden, maar er zijn ook zeker zaken die we moeten verbeteren. Zoals meer uitleg over het gebruik van installaties in de woning.  

De uitkomsten van dit klantpanel gaan we evalueren. Vervolgens gaan we aan de slag met de tips die we van de bewoners kregen om dit proces te verbeteren. Want dat is waar we het uiteindelijk voor doen natuurlijk, voor onze bewoners.