Storingsdienst: spoedeisende reparatieverzoeken
Bel je buiten onze kantoortijden (vanaf 16.00 uur tot de eerstvolgende werkdag 9.00 uur) naar l’escaut? En heb je een reparatie die echt spoed heeft en niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? Dan word je via een keuzemenu direct doorgeschakeld naar de juiste leverancier.
Je kunt dan kiezen uit de volgende opties:
- Heb je geen warm water of verwarming of last van een lekkage aan je radiator of waterleiding? (je wordt doorgeschakeld naar Van de Velde Installatiegroep)
- Heb je een elektrastoring zoals stroomuitval of problemen met je rookmelder? (je wordt doorgeschakeld naar Van de Velde Installatiegroep)
- Heb je een reparatie aan uw deur, raam, slot of lekkage aan muur, dak of kozijn? (je wordt doorgeschakeld naar Aannemingsbedrijf Fraanje)
- Heb je een storing aan een elektrische draaideur, deur parkeergarage of elektrische schuifdeur? (je wordt doorgeschakeld naar AApro Tec)
- Heb je een verstopping in de riolering van je woning? (je wordt doorgeschakeld naar Lacor Riooltechniek)
- Heb je een melding van glasbreuk? (je wordt doorgeschakeld naar Roegiers)
- Heb je een storing aan de lift? (je wordt doorgeschakeld naar Kone)
Reparaties die kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag kun je eenvoudig zelf regelen via www.lescaut.nl. Heb je een andere vraag of verzoek, kijk dan voor een antwoord op onze website: www.lescaut.nl.