Klacht melden

Wat is je relatie tot l'escaut

Gerelateerde vragen

Ik heb een klacht over een medewerker van jullie organisatie. Waar meld ik dat?

Algemeen

Er zijn verschillende mogelijkheden om een klacht in te dienen: via het Klantportaal op onze website, gebruik hiervoor het Klachtformulier, via het Contactformulier, telefonisch (0118) 422300 of maak een melding aan de balie, open van 09.00 uur - 12.00 uur op werkdagen. 

Meer over dit onderwerp

Ik heb een klacht over een reparatie die niet goed is uitgevoerd. Waar meld ik dat?

Algemeen

Er zijn verschillende mogelijkheden om een klacht in te dienen: via het Klantportaal op onze website, gebruik hiervoor het Klachtformulier, via het Contactformulier, telefonisch (0118) 422300 of aan de balie, open van 09.00 uur - 12.00 uur op werkdagen. 

Meer over dit onderwerp

Ik heb een klacht over de schoonmaakwerkzaamheden in mijn woongebouw. Waar meld ik dat?

Algemeen

Er zijn verschillende mogelijkheden om een klacht in te dienen: via het Klantportaal op onze website, gebruik hiervoor het Klachtformulier, via het Contactformulier, telefonisch (0118) 422300 of aan de balie, open van 09.00 uur - 12.00 uur op werkdagen. 

Meer over dit onderwerp

Ik heb een klacht over (groot) onderhoud in mijn woning. Waar meld ik dat?

Algemeen

Er zijn verschillende mogelijkheden om een klacht in te dienen: via het Klantportaal op onze website, gebruik hiervoor het Klachtformulier, via het Contactformulier, telefonisch (0118) 422300 of aan de balie, open van 09.00 uur - 12.00 uur op werkdagen. 

Meer over dit onderwerp

Wat is jullie klachtenprocedure?

Algemeen

l'escaut woonservice streeft naar een goede dienstverlening en tevredenheid bij onze huurders. Heb je toch een klacht over onze dienstverlening? Of over de manier waarop wij met jou of met je probleem omgaan? Daarvoor hebben wij een klachtenprocedure. In eerste instantie bespreek je je klacht altijd met de betrokken medewerker. Als je klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kun je een formele klacht indienen. Mocht je hierna nog niet tevreden zijn, dan kun je je klacht voorleggen aan de onafhankelijke Klachtencommissie Woningcorporaties Walcheren en Schouwen-Duiveland. Het is belangrijk dat je eerst de klachtenprocedure bij de corporatie doorloopt. Eerder kan de Klachtencommissie Woningcorporaties Walcheren en Schouwen-Duiveland de zaak niet in behandeling nemen.

Meer over dit onderwerp

Ik ben niet tevreden met het antwoord of de oplossing op mijn ingediende klacht. Wat kan ik doen?

Algemeen

Je kunt je klacht indienen bij de Klachtencommissie Woningcorporaties Walcheren en Schouwen-Duiveland. Via onze website kun je een klachtenformulier (zie bijlage) printen, invullen en voorzien van bijlagen opsturen naar de Klachtencommissie. Scannen en mailen kan ook. De commissie bekijkt of je in aanmerking komt voor een hoorzitting.

Let op: De klachten- en geschillenprocedure is niet van toepassing voor: 

  • Een (eerste) reparatieverzoek.
  • Een overlastklacht.
  • De jaarlijkse huurverhoging.
  • De visie of het beleid van de wonincorporaties.
  • Woningtoewijzing en toekenning urgenties (Regionale Klachtencommissie Woningtoewijzing).
  • Voor bovenstaande klachten gebruik je het Klachtformulier.

Van welke rekeningnummer wordt mijn huur afgeschreven?

Algemeen

Je kunt op inloggen op Mijn l'escaut en je overzicht van je betalingen inzien onder Financieel. Lukt dit niet neem dan contact met ons op via het Contactformulier of telefonisch (0118) 422300.

Meer over dit onderwerp

Het is glad en er ligt veel sneeuw door extreme weersomstandigheden. Komt l'escaut woonservice met strooizout of helpen jullie met het scheppen van sneeuw?

Algemeen

Wanneer je in een complex woont van l'escaut woonservice, kunnen wij zout afgeven voor het hele complex. Voor een reguliere woning van l'escaut woonservice moet je zelf voor strooizout zorgen. Wanneer dit niet lukt voor jou, neem dan contact met ons op via (0118) 422300. Wij helpen je graag verder.

Meer over dit onderwerp