Hoe vaak wordt mijn Cv ketel onderhouden?
Algemeen
Eens in de 2 jaar komt l'escaut bij je langs voor onderhoud aan je Cv ketel. Je ontvangt hierover vanzelf bericht.
Eens in de 2 jaar komt l'escaut bij je langs voor onderhoud aan je Cv ketel. Je ontvangt hierover vanzelf bericht.
l'escaut vervangt keukens, badkamers en toiletten tijdens planmatig onderhoud. Zodra plannen voor onderhoud worden vastgesteld in de begroting, staan ze op de agenda om te worden uitgevoerd. De complete jaarplanning staat ook op de website van l'escaut.
Alleen als de technische staat erg slecht is vervangen wij tussentijds. Denk je dat dat dit het geval is? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of telefonisch 0118 - 422 300. Wij nemen dan contact met je op om een afspraak met een inspecteur te maken om dit te beoordelen.
Na afloop van de werkzaamheden krijg je een enquête waarin je dit kunt aangeven. Wil je hier niet op wachten? Neem je dan contact met l'escaut via telefoon 0118 - 422 300 of het contactformulier.
Neem contact op met l'escaut of met de contactpersoon welke in de brief die je ontvangen hebt staat. Lukt dit niet? Laat een bericht achter op: contactformulier.
Zodra plannen voor onderhoud worden vastgesteld in de begroting, staan ze op de agenda om te worden uitgevoerd. De complete jaarplanning staat ook op de website www.lescaut.nl.
Planmatig onderhoud is het periodiek onderhouden van complexen. In de 'meerjarenonderhoudsbegroting' wordt per complex bepaald over welke periode onderhoud nodig is. Een voorbeeld hiervan is buitenschilderwerk.
Neem contact op met l'escaut of met de contactpersoon welke in de brief die je ontvangen hebt staat. Lukt dit niet? Laat een bericht achter via het contactformulier.
Je krijgt hier ruim van tevoren een brief over. Hierin staat alle informatie die van belang is voor het project.
Wanneer je niet tevreden bent over het bedrijf welke werkzaamheden in opdracht van uitvoert of je hebt een vraag over de uitvoering, kan je telefonisch contact opnemen met de aannemer die op de brief staat. Mocht je geen brief hebben ontvangen kun je gerust telefonisch contact met ons opnemen: 0118 - 422 300.
Neem contact op via het klantportaal, viahet contactformulier of telefonisch: 0118 - 422 300.
Als een voordeur wordt vervangen dan is deze deur veilig genoeg en is het niet nodig dat er extra sloten geplaatst worden.
Het is in jouw belang dat het werk wordt uitgevoerd. Uiteraard willen wij kijken wat we voor je kunnen doen, zodat we de werkzaamheden toch kunnen uitvoeren. Je kunt hiervoor contact opnemen met de projectleider die in de brief is genoemd. Deze bespeekt dit verder met je.
De planning kan heel goed op jouw wensen worden afgestemd. Neem hiervoor contact op met de aannemer die in de brief is genoemd.
Neem contact met ons op via het contactformulier of telefonisch 0118 - 422 300 op de melding te maken.
Soms moet er dringend iets aan de woning gebeuren, bijvoorbeeld omdat er een lekkage is of brand is geweest. Meestal kan je dan gewoon in je woning blijven of snel weer terug in de woning. Er zijn uitzonderlijke situaties waardoor het echt niet mogelijk is om in de woning te blijven. Bij spoedsituaties zoals brand zorgen verzekeringsmaatschappijen voor tijdelijke opvang. Wanneer je langer uit de woning moet in verband met herstelwerkzaamheden overleggen we met je over een oplossing. Zo kan je in sommige gevallen tijdelijk of vast een andere woning aangeboden krijgen. Zolang je geen woning van l'escaut gebruikt wordt je huur tijdelijk stopgezet.
Na afloop van de werkzaamheden krijg je een enquête waarin je dit kunt aangeven. Wil je hier niet op wachten? Neem je dan contact met l'escaut via telefoon 0118 - 422 300 of het contactformulier.
Neem contact op via het contactformulier of telefonisch 0118 - 422 300.
Neem contact op met l'escaut via het contactformulier.