Mijn l'escaut

Veel gevraagd over Mijn l'escaut

Ik heb geen activatiecode ontvangen voor het aanmaken van een account. Wat kan ik doen?

Is er iets misgegaan en heb je geen activatiecode ontvangen? Vraag deze dan aan: Activatiecode.

Hoe vraag ik een activatiecode aan voor 'Mijn l'escaut'?

Met jouw persoonlijke Mijn l'escaut-account regel je je zaken makkelijk en snel online. Heb je nog geen activatiecode om je account te activeren? Vraag deze dan aan: Activatiecode. Binnen twee werkdagen ontvang je een e-mail met hierin de activatiecode. Hiermee kun je vervolgens je account activeren.

Door een activatiecode aan te maken ga je akkoord met ons privacybeleid. Hierin staat hoe wij omgaan met jouw persoonsgegevens.

Wat is het Klantportaal van l'escaut woonservice?

Met 'Mijn l'escaut' heb je altijd en overal inzicht in jouw gegevens, contracten en betalingen. Daarnaast kan je zelf allerlei zaken regelen op een moment dat het jou uitkomt. Bijvoorbeeld:

  • Een reparatieverzoek indienen en inplannen.
  • Je gegevens wijzigen.
  • Je huur opzeggen.

Hoe kan ik inloggen op 'Mijn l'escaut'?

Huurders van l'escaut woonservice, ontvangen automatisch een activatiecode. Activeer hiermee je persoonlijke account.

Heb je geen activatiecode ontvangen? Vraag deze dan aan: Activatiecode.

Hoe maak ik een account aan voor het Klantportaal van l'escaut woonservice?

Alle huurders van l'escaut woonservice hebben een activatiecode ontvangen. Hiermee activeer je jouw persoonlijke account. Nieuwe huurders van l'escaut woonservice ontvangen automatisch een activatiecode als zij beginnen met huren. 

Heb je geen activatiecode ontvangen? Vraag deze dan aan: Activatiecode.

Welke informatie is beschikbaar via het Klantportaal van l'escaut woonservice?

In het Klantportaal van l'escaut woonservice zijn jouw persoonlijke gegevens te zien. Je regelt er zaken die met jouw woning te maken hebben. Ook kan je informatie opzoeken over allerlei onderwerpen die met jouw woning te maken hebben.

Zaken die je zelf via het klantportaal kunt regelen zijn bijvoorbeeld:

  • Een reparatieverzoek indienen en inplannen.
  • Je gegevens wijzigen.
  • Je huur opzeggen.

Ik huur samen met mijn partner een woning. Kunnen we allebei een account voor het Klantportaal van l'escaut woonservice aanmaken?

Als je samen met je partner een woning bij ons huurt én je staat samen op het huurcontract, dan kan je allebei een account aanmaken voor het Klantportaal met een eigen e-mail account.  

Is het Klantportaal van l'escaut woonservice veilig om te gebruiken?

Mijn l’escaut' is de plek waar je 24 uur per dag, alle dagen van de week, zaken makkelijk kan regelen. Een reparatieverzoek inplannen, de huur betalen en je gegevens inzien of wijzigen. Wij vinden het belangrijk dat dit op een veilige manier gebeurt. En dat jij de enige bent die deze gegevens kan bekijken en wijzigen, zeker met deze privacygevoelige informatie. Daarom is het nodig dat je soms moet inloggen om toegang te krijgen tot jouw persoonlijke gegevens.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord van 'Mijn l'escaut' ben vergeten?

Ben je jouw wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan via 'Mijn l'escaut', inloggegevens kwijt?