Ik heb geen activatiecode ontvangen voor het aanmaken van een account. Wat kan ik doen?
Algemeen
Is er iets misgegaan en heb je geen activatiecode ontvangen? Vraag deze dan aan: activatiecode.
Is er iets misgegaan en heb je geen activatiecode ontvangen? Vraag deze dan aan: activatiecode.
Met jouw persoonlijke Mijn l'escaut-account regel je je zaken makkelijk en snel online. Heb je nog geen activatiecode om je account te activeren? Vraag deze dan aan: activatiecode. Binnen twee werkdagen ontvang je een e-mail met hierin de activatiecode. Hiermee kun je vervolgens je account activeren.
Door een activatiecode aan te maken ga je akkoord met ons privacybeleid. Hierin staat hoe wij omgaan met jouw persoonsgegevens.
Met 'Mijn l'escaut' heb je altijd en overal inzicht in jouw gegevens, contracten en betalingen. Daarnaast kan je zelf allerlei zaken regelen op een moment dat het jou uitkomt. Bijvoorbeeld:
Direct inloggen: Mijn l'escaut.
Alle huurders van l'escaut hebben een activatiecode ontvangen. Hiermee activeer je jouw persoonlijke account. Nieuwe huurders van l'escaut ontvangen automatisch een activatiecode als zij beginnen met huren.
Heb je geen activatiecode ontvangen? Vraag deze dan aan: activatiecode.
Heb je al een account dan kan je direct inloggen: Mijn l'escaut.
Huurders van l'escaut, ontvangen automatisch een activatiecode. Activeer hiermee je persoonlijke account. Heb je geen activatiecode ontvangen? Vraag deze dan aan: activatiecode.
In het Klantportaal van l'escaut zijn jouw persoonlijke gegevens te zien. Je regelt er zaken die met jouw woning te maken hebben. Ook kan je informatie opzoeken over allerlei onderwerpen die met jouw woning te maken hebben.
Zaken die je zelf via het klantportaal kunt regelen zijn bijvoorbeeld:
Direct inloggen: Mijn l'escaut.
Als je samen met je partner een woning bij ons huurt én je staat samen op het huurcontract, dan kan je allebei een account aanmaken voor het Klantportaal met een eigen e-mail account.
Mijn l’escaut' is de plek waar je 24 uur per dag, alle dagen van de week, zaken makkelijk kan regelen. Een reparatieverzoek inplannen, de huur betalen en je gegevens inzien of wijzigen. Wij vinden het belangrijk dat dit op een veilige manier gebeurt. En dat jij de enige bent die deze gegevens kan bekijken en wijzigen, zeker met deze privacygevoelige informatie. Daarom is het nodig dat je soms moet inloggen om toegang te krijgen tot jouw persoonlijke gegevens.
Ben je jouw wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan via 'Mijn l'escaut', inloggegevens kwijt?
Het is niet mogelijk om zelf je email te wijzigen via 'Mijn l'escaut'. Laat een bericht achter via het contactformulier, dan nemen wij contact met je op om te helpen.
Het verwijderen van je 'Mijn l'escaut'' kunnen wij voor je doen. Laat voor dit verzoek een bericht achter via het contactformulier met je contactgegevens.
Ja, het is mogelijk om zelf je telefoonnummer te wijzigen. Ga naar Mijn l'escaut om in te loggen.