Betalingsregeling

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Kan ik een betalingsregeling bij l'escaut aanvragen?

Algemeen

De mogelijkheid om een betalingsregeling te treffen hangt af van je persoonlijke en financiële situatie. Neem gerust telefonisch contact met ons op 0118 - 422 300 of via het contactformulier, dan zoeken wij het voor je uit.

Ik kan mijn huur niet betalen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Je kunt contact opnemen met een medewerker van Team Huurincasso.

Ik heb een betalingsregeling met jullie afgesproken en heb hier een vraag over. Wat kan ik doen?

Algemeen

Je kunt contact opnemen met een medewerker van Team Huurincasso.

Op welke manier kan ik mijn betalingsregeling betalen?

Algemeen

Dat kan automatisch, per betaalmail of via eigen overboeking.

Hoe vaak mag ik een betalingsregeling aanvragen?

Algemeen

Als je een betalingsregeling hebt afbetaald, moeten er minimaal 6 maanden voorbij zijn voordat je weer een regeling aanvraagt.

Uit hoeveel termijnen mag een betalingsregeling bestaan?

Algemeen

Het uitgangspunt is dat de achterstand binnen zes maanden wordt afgelost.

Mijn huurschuld is volledig betaald, kan de markering bij mijn naam op Zuidwestwonen verwijderd worden?

Algemeen

Neem contact met l'escaut op en vraag naar Team huurincasso of laat een bericht achter via het contactformulier