Algemeen

Veel gevraagd over Algemeen

Ik heb geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden. Waar kan ik deze stellen?

Gebruik het Contactformulier om je vraag te stellen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. 

Ik heb een brief of kaartje ontvangen van l'escaut woonservice en heb hier een vraag over. Hoe kan ik jullie bereiken?

Gebruik het Contactformulier om je vraag te stellen of neem telefonisch contact op: (0118) 422300. 

Ik kan niet inloggen op ‘Mijn l’escaut’. Hoe kan dat?

Soms lukt het niet om in te loggen op ‘Mijn l’escaut’.

Controleer altijd goed of er geen spaties voor of achter je e-emailadres of wachtwoord staan.

Is je account wel geactiveerd en lukte eerder inloggen wel? Dan kan het met een technische fout te maken hebben. Neem dan contact met ons op via het Contactformulier, wij zoeken graag voor je uit waarom je niet in kunt loggen.

Wat is het emailadres van l'escaut woonservice?

Kom met ons in contact via het Contactformulier. Wij nemen contact met je op.