Automatische incasso

Veel gevraagd over Automatische incasso

Ik wil mijn huur via automatische incasso betalen. Hoe regel ik dat?

Algemeen

Hiervoor kun je een machtigingsformulier invullen. Je kunt dit doen bij de balie van ons kantoor of je kunt telefonisch/schriftelijk/per mail een machtigingskaart opvragen. We sturen deze dan naar je op en die kun je ondertekend terugsturen.

Mijn rekeningnummer is gewijzigd. Hoe geef ik dat door?

Algemeen

Betaal je de huur vai AcceptEmail dan kun je je nieuwe IBAN-nummer schriftelijk via het contactformulier aan ons doorgeven.

Als je je huur betaalt via automatische incasso, moet je de oude machtiging eerst intrekken en vervolgens een nieuwe machtiging afgeven.

Ik betaal via automatische incasso. Wanneer wordt de huur van mijn rekening afgeschreven?

Algemeen

Op de eerste dag van iedere maand wordt de huur automatisch geïncasseerd. Mocht de eerste van de maand in een weekend vallen of op een feestdag, dan incasseren we de eerste werkdag daarop.

Ik betaal mijn huur via automatische incasso maar ik had niet voldoende geld op mijn rekening staan. De huur is niet afgeschreven. Wat moet ik doen?

Algemeen

Je dient zelf het bedrag éénmalig over te maken onder vermelding van je klantnummer.

Weet je je klantnummer niet? Neem dan contact met ons op 0118 - 422 300.

Ik wil mijn huur niet meer via automatische incasso betalen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Je dient het intrekkingsgedeelte van de machtigingkaart in te vullen en te retourneren.

Ik ben het niet eens met het bedrag wat jullie van mijn rekening hebben afgeschreven. Wat kan ik doen?

Algemeen

Je kunt de bank opdracht geven het afgeschreven bedrag te laten terugboeken op je rekening.